keskiviikko 1. helmikuuta 2012

Kirpparilta löydettyä

Sunnuntaina vietimme perheen naisten kanssa iltapäivää kirppareita kierrellen.
Mukaan tarttui yhtä ja toista. On se vaan mukavaa puuhaa. Tässä on ihan lähellä muutaman hyvä kirppari.


Olen pitkään etsinyt kynttelikköä. Olen jo ostanut kruunukynttilöitäkin valmiiksi (nolona myöntää) Mutta nyt löysin onneksi sen kynttelikönkin :)







Sitten löysin servettitelineen, jota niin ikään olen etsinyt jo pitkää. Tämä oli aika perus, jonkun ehkä itse puusta veistelemä. No kuvat eivät ole ihan täydelliset, mutta ihan kivat, suklaata ja sillee ;) Ja ajattelin että tuohan tuosta muuntautuu maalilla, servettitekniikalla tms. helposti uudeksi!



Ja sitten vielä yksi kiva löytö. Tuoksulyhty, jonka hankkimista myös olen vähän miettinyt. Olen jotenkin tuoksuuntunut lähiaikoina. Tykkään hirveästi nuuskutella ja läträtä kaikkia hyväntuoksuisia rasvoja ja kamalan tärkeää on myös huuhteluaineen tuoksu jota ennen en käyttänyt laisinkaan. Olen myös alkanut kiinnostua aromaterapiasta. Minulla on ollutkin joskus tuoksulyhtyjä yksi oli kovin ei minun tyyliseni ja toinen hajosi jossain muutossa.

Tämä on lämmin valkoinen ja sydämmellinen :)

Täytin vuosia. Juhlin ottamalla kääretortulla töissä. Jotekin minusta tuntuu että saatoin syödä sen pääasiallisesti itse, mutta niinhän se kuuluukin. Sankari kun on :)
Ensi vuonna tuleekin sitten pyöreitä lukuja. Minä pidän kyllä ISOT juhlat!!

Elli

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti