lauantai 11. toukokuuta 2013

Mitä minä sain? Magic yarn ball

Hihii... se tuli eilen tuli postissa!
Minulle osoitettu magic yarn ball. 

 Erja- ystävä arvasi oikein, innokas bloggaaja julkaisee heti sisällön :)

Keräni tuli söpöön nauhaan käärittynä :)

Osui muuten ajoitus oikein loistavaan hetkeen :) . Viikko on ollut aika tympeä,  kun pieni mies on ollut kovassa kuumeessa maanantaista saakka. Täällä on sitten papan kanssa vuorotellen hoideltu. No uskoisin että nyt ollaan paranemaan päin.  

Mutta asiaan...


Kerään oli keritty ihan kauheasti eri värejä. En malta odottaa, että saan alkaa neulomaan siitä sukkia. 
Niistä tulee mahtavat!
Ajattelin jakaa kerän kahteen osaan (tämäkin Erjan vinkki ;)
Ja kokeilla neuloa sukat varpaista alkaen! Jossain näin ohjeen tähän? kun vielä muistaisin missä. Saa vinkata jos joku tietää!
Näin saan kaiken langan hyödynnettyä.




Sitten mitäs sieltä paljastuikaan :)

Teetä, sweet chili
Diet mix patukka ( Tämäkin oli loisto homma, tosin vähän oli sulahtanut matkalla. Mutta  niin se suli minun takamuksenikin alla, kun sen päälle pikku peppuni äsken läsäytin :))
Läkerolleja (syöty!)
Ihana virkkuukoukku
Söpo neulapakkaus
Lakupatukoita. Suosikkini lakupatukoissaon tuo muuten bis bis!
Ja sitten hauskinta kaikesta oli nuo krassin siemenet! Pitää pistää pian multaan :)


Kiitos! Tämä oli hauska homma! Mielenkiinnolla jään vielä seuraamaan mitä muut ystäväiset keristään löytävät ja ennen kaikkea millaisia juttuja itse langoista syntyy! Melkein kaikilla onkin blogi missä näitä ehkä esitellään? 

Olen valmis vaihtelemaan lisää lankapalloja jos vaikka joku lukijakin innostuisi?  :)

Mukavaa viikonloppua!
Elli

4 kommenttia:

  1. Hihii, hyvä että tuli perille! Tuo diet-patukka tuli mieleen kun näin sun autossa jonkun vastaavan paperin, ei siis ollut mikään vihje :D Ja krassit pitäis ehtiä vielä hyvin kylvää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vähän saa vihjaillakkin, jos on päästänyt itsensä tähän tilaan. Mutta enmää sitä niin ees ajatellut :D Mut joo, noitahan mää vedän :D

      Poista
  2. Hih, mä olin laittamassa mun pakettiin myös marianne- ja bisbis-patukat, mutta sitten heikkona hetkenä söinkin ne :)

    VastaaPoista