lauantai 11. helmikuuta 2012

Haaveita täytyy olla

Eikös vaan?
Ja minä uskon, että kun sanoo haaveet ja toiveet ääneen, ne toteutuu varmemmin.
Minulla on haave. Haluan maalle ja haluan vanhan talon. En suuttuisi, vaikka uusikin tulisi, mutta vanha olisi ihana.
Haaveilen myös, että minulla olisi kaksi lammasta, kaksi kanaa ja kukko.
Voisin myös yhden kodittoman kissan meille asumaan, sinne maalle.
Paljon hedelmäpuita ja marjapensaita. Niin että minä olisin se joka soittelisi sukulaisille ja ystäville, että tulkaa nyt hakemaan, en tiedä mitä tehdä näiden kanssa. Päivittelisin kuinka nyt on sitten jokapaikka täynnä. Ai että se olisi mukavata.
Kasvimaan haluaisin ihan hirveästi myös. Viime kesänä minulla oli kasvimaa kaupungilta vuokralla ystävän kanssa puoliksi. Tänä vuonna asutaan niin kaukana, että ei onnistu. Harmittaa.

Haavelistassani on paljon muutakin, toki, mutta tämä on nyt kuumeisesti lähiaikoina pyörinyt mielessä nyt kun kevät taas koittaa.. Ihan pian.

Ystäväni sanoo, että aina kun sanon tarvitsevani jotain ääneen niin se vaan tupsahtaa minulle. Nauroin hänelle puhelimessa että tämä varmaan tarkoittaa sitä, että kohta joku on kukko kainalossa oveni takana. Kukko kerrostalossa, onkohan sallittua? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti